صفحه نخست / دسته‌بندی نشده / سریال بروکلین ناین-ناین

سریال بروکلین ناین-ناین

Brooklyn Nine-Nine series

سریال بروکلین ناین-ناین: ده نکته که در مورد این سریال نمی‌دانید!

سریال بروکلین ناین-ناین همانقدر که جلوی دوربین سرگرم کننده است در پشت صحنه نیز سرگرم کننده بوده و داستان های زیادی وجود دارد که طرفداران از آن بی خبرند. با غم زیاد طرفداران، فصل هشتم سریال بروکلین ناین-ناین آخرین فصل سریال خواهد بود. این نمایش شامل گروهی از بازیگران با استعداد و تیمی‌ از نویسندگان است که به طرز ماهرانه ای طنز و مسائل جدی را متعادل می‌کنند. حتی طرفداران سریال هم قابل ستایش هستند، چرا که تمام تلاش خود را برای نجات سریالی که دوست داشتند انجام دادند تا مانع از لغو آن توسط فاکس شوند.

این مقاله به چه موضوعی می‌پردازد؟

در حالی که طرفداران این برنامه هر هفته برای تماشای موفقیت های حوزه 99 آماده می‌شوند، همه چیز در پشت دوربین به همان اندازه جالب است. حقایق و نکات جالب زیادی در مورد این سریال وجود دارد، از جمله جزئیات کوچکی که برخی از طرفداران هرگز متوجه آن نشده اند و برخی از اتفاقات پشت صحنه که فقط بازیگران از آن خبر دارند. پس با مجله سرگرمی‌ پلیرشاپ مگ همراه باشید تا به دو تا از این نکات جالب درمورد سریال بروکلین ناین-ناین بپردازیم.

بسیاری از افراد مشهور در حمایت از تمدید سریال بروکلین ناین-ناین توییت کردند

پس از اینکه فاکس تصمیم گرفت سریال بروکلین ناین-ناین را پس از تنها پنج فصل لغو کند، طرفداران در توییتر خشم و ناامیدی خود را ابراز کردند و از بسیاری از شبکه‌ها مانند Netflix و Hulu درخواست کردند تا آن را تمدید کنند. حتی افراد مشهور نیز در توییتی از دادن زندگی دوباره به نمایش حمایت کردند. همه این پشتیبانی هایی که از سریال بروکلین ناین-ناین شد باعث پابرجا ماندن آن شد و در نهایت به تمدید آن ختم شد. از بین افرادی مشهور و برجسته ای که برای تمدید سریال توییت کردند می‌توان از خالق همیلتون، لین مانوئل میراندا (که در ادامه نقش دیوید سانتیاگو، برادر امی‌را بازی کرد)، خود لوک اسکای واکر، مارک همیل، و کارگردان رویایی گیلرمو دل تورو را نام برد.

اسکالی و هیچکاک از نام تهیه کنندگان نمایش نامگذاری شده اند

تنبل ترین و بی فایده ترین کارآگاهان حوزه 99، نورم اسکالی و مایکل هیچکاک بهترین دوستان یکدیگر هستند. نام این زوج از نویسندگان و تهیه کنندگان نمایش، نورم هیسکوک و مایک اسکالی، گرفته شده است که در سیتکام قبلی مایکل شور یعنی پارک ها و تفریح نیز با نویسندگان آن مشورت می‌کردند.

اگرچه هیچکاک و اسکالی بی ارزش به نظر می‌رسند، اما در دوران خودشان افسرهای ماهری بوده اند، و حتی توانستند با تلاش خود پرونده بویل را حل کنند. با این حال، با دیدن سهم خود از اکشن در دهه 70 و 80، اکنون راضی هستند که به سادگی کارهای اداری خود را انجام دهند و در اتاق استراحت چرت بزنند و فقط سکانس های خنده دار سریال بروکلین ناین-ناین را پربار تر کنند.

ملیسا فومرو قبل از بازیگر شدن، معلم رقص بود

امی‌سانتیاگو یک کارآگاه باهوش و کارآمد است، اما اگر کاری باشد که او نمی‌تواند انجام دهد، آن رقص است. او موفق می‌شود در طول یک مسابقه رقص در فصل 1 به طور همزمان روی هر دو پای جیک قدم بگذارد و رقص او با برادرش دیوید در فصل 6 سریال بروکلین ناین-ناین به سادگی خنده دار است. با این حال، ملیسا فومرو، که نقش امی‌را بازی می‌کند، بر خلاف آنچه از شخصیت او روی صحنه مشاهده می‌کنیم، از زمانی که کودک بوده یک رقصنده حرفه‌ای آموزش دیده است. او قبل از تبدیل شدن به یک هنرپیشه مشهور، تا اواخر دهه بیست سالگی مربی رقص بوده است.

علیرغم اینکه سریال در بروکلین می‌گذرد، سریال به طور کامل در لس آنجلس فیلمبرداری شده است.

حتی با وجود اینکه سریال بروکلین ناین-ناین در مورد حوزه پلیس 99 در بروکلین است، فیلمبرداری در بروکلین انجام نمی‌شود. در واقع، NYPD حتی یک حوزه 99 ندارد. ساختمانی که برای عکس های بیرونی 99 استفاده می‌شود، در واقع حوزه 78 در بروکلین است. فیلمبرداری در مرکز استودیو CBS در لس آنجلس، کالیفرنیا انجام می‌شود و این کاملاً شگفت‌انگیز است که نمایش چقدر عالی می‌تواند حس نیویورک را به تصویر بکشد و این شهر را به خوبی در سکانس های خود بازسازی کند.

شخصیت جینا به صورت اختصاصی برای چلسی پرتی ساخته شده است

چلسی پرتی قبل از بازی در نقش جینا در سریال بروکلین ناین-ناین، یک استندآپ کمدین و نویسنده برای پارک ها و تفریحات بود. او حتی در نقش زلدا، شهروند پاونی، در “Live Ammo” که یکی از نویسندگان آن بود، ظاهر شد. مایکل شور نقش جینا را به طور خاص برای چلسی پرتی خلق کرد و حتی شخصیت او دارای ویژگی های خاصی از چلسی است. به عنوان مثال، چلسی و اندی سامبرگ از دوران دبستان با هم دوست بودند و جینا و جیک نیز از دوران کودکی با هم دوست بودند. طرفداران امیدوارند که جینا در فصل 8 پس از خروج پرتی از سریال در فصل 6 ظاهر شود.

داستان پشت “Shh! Not A Doctor” و صدای گوینده “Fremulon” که در پایان قسمت های سریال بروکلین ناین-ناین پخش می‌شد

طرفداران واقعی سریال بروکلین ناین-ناین همیشه تا صحنه پایانی پس از صحنه تیتراژ صبر می‌کنند تا بتواند “ششش! دکتر نیستم” را بشنوند. دن گور در توییتی فاش کرد که او در رشته بیوشیمی‌ بود و در یک دانشکده پزشکی ثبت نام کرده بود، اما دو هفته قبل از شروع آن در برنامه The Daily Show یک کار نویسندگی به او پیشنهاد شد، که نام دکتر گور پروداکشنز و عبارت جذاب از آنجا می‌آید. مایکل شور عبارت “Shh! Not a Doctor” را می‌گوید، در حالی که نیک آفرمن می‌گوید “Fremulon” (با صدای نمادین خود) حتی یک وب سایت خنده دار وجود دارد که دقیقاً به همین سؤال پاسخ می‌دهد. (www.doesnickoffermansayfremulon.com)

اندی سامبرگ نزدیک بود که به ایفای نقش در سریال بروکلین ناین-ناین جواب منفی بدهد!

تصور سریال بروکلین ناین-ناین بدون اندی سامبرگ در نقش جیک پرالتا سخت است، اما تقریباً این اتفاق افتاده بود. وقتی اندی سامبرگ در سال 2012 از Saturday Night Live خارج شد، تمایلی به اجرای برنامه های تلویزیونی نداشت و می‌خواست روی حرفه سینمایی خود تمرکز کند تا بتواند برنامه آرام تری داشته باشد، پس از هفت سال طاقت فرسا اما فوق العاده در SNL به او پیشنهاد نقش آفرینی در سریال بروکلین ناین-ناین داده شد. با این حال، پس از خواندن فیلمنامه و فکر کردن به کارهایی که مایکل شور برای حرفه ایمی‌ پولر انجام داد، احساس کرد “که این سریال خیلی خوب است که بتوان به راحتی از آن گذشت.” در نتیجه او نقش آفرینی در این پروژه را قبول کرده که به سال هایی زیبا و سرشار از خنده برای خود و طرفداران این سریال انجامید.

نقاشی رنگ روغن تری از کاپیتان هولت

نقش تری جفوردز به طور خاص با در نظر گرفتن تری کروس خلق شد، به همین دلیل است که این شخصیت برخی از ویژگی های بازیگر را به خود می‌گیرد. هر دو هنرمندان بسیار با استعدادی هستند، زیرا تری کروس قبل از بازیگر شدن سال ها طراحی و نقاشی می‌کرد. او در مصاحبه ای با Ad Age فاش کرد که اولین کارش به عنوان یک طراح دادگاه بود. در قسمتی از سریال بروکلین ناین-ناین می‌بینیم که امی‌ از سارج می‌خواهد تا پرتره‌ای از کاپیتان هولت بکشد تا روحیه‌اش بهتر شود، اما کاپیتان فکر می‌کند که داشتن یک پرتره از خود مغرور است و از پذیرش آن سرباز می‌زند. با این حال، او بعداً نقاشی را می‌پذیرد و آن را به کوین می‌دهد، و زمانی که جیک به ملاقات او می‌رود، می‌توان آن را در دفتر کارش در دانشگاه کلمبیا آویزان دید. این نقاشی واقعا توسط تری کروس کشیده شده و یکی دیگر از هنرنمایی های بازیگران سریال بروکلین ناین-ناین می‌باشد.

“Hot Damn!” در اصل بداهه گویی آندره بروگر می‌باشد

بازیگران می‌گویند که بداهه‌نویسی خط‌هایشان توسط نویسندگان و اجراکنندگان سریال بروکلین ناین-ناین تشویق می‌شود. آندره بروگر فاش کرد که بازیگران و گروه اغلب صحنه های خود را 3-4 بار فیلمبرداری می‌کنند و هر بار چند خط را بداهه می‌گویند. سپس از خنده دارترین برداشت برای قسمت استفاده می‌شود. در صحنه‌ای که امی‌دیر به سر کار می‌رود، آندره بروگر در نقش کاپیتان هولت بداهه گویی می‌کند و فریاد می‌زند “Hot Damn!” و صحنه درست قبل از اینکه اندی سمبرگ در حال ترکیدن از خنده دیده شود قطع می‌شود.

جینا می‌گوید که ترجیح می‌دهد با اتوبوس ضربه بخورد تا اینکه از چارلز پیامک بگیرد و این اتفاق برای او می‌افتد!

پس از اینکه بویل متوجه می‌شود که ده ها چت گروهی بین همکارانش وجود دارد، از امی‌ و جینا می‌پرسد که چرا در هیچ یک از آنها حضور ندارد. آنها به او می‌گویند که او بیش از حد پیامک فرستاده است، و جینا می‌گوید که “ترجیح می‌دهد با اتوبوس تصادف کند تا اینکه از او پیامک دریافت کند”، که پیشگویی از تصادف وحشتناک جینا است.

در طول این اپیزود از سریال بروکلین ناین-ناین، آنها سعی می‌کنند چارلز را در مورد نحوه ارسال متن مناسب راهنمایی کنند و در پایان اپیزود، جینا در خیابان راه می‌رود و گوشی خود را بیرون می‌آورد تا متنی از چارلز را بخواند، و اتوبوسی در حالی که او مشغول خواندن متن چارلز است، با او برخورد می‌کند و این گونه تصادف جینا صورت می‌گیرد.

همراه  شایستل باشید.

مطالب مرتبط